Manuela

Freedag!

Publicerad 2010-05-28 18:08:23 i The diary,

I morse så hade vi lite problem här i byggnaden, det var så att något vatten rör hade spruckit och det kom inget vatten ur kranen så mamma fick köra mig till farmor så jag kunde borsta tänderna, tvätta ansiktet osv. När jag var klar fick mamma köra mig till bussen så jag kunde åka till skolan.
I skolan hände inget som var så jätte intressant, vi kollade på film och sen så va det inga mer lektioner för mig. Då gick jag till Zeljka, var där en stund och sen åkte jag in till stan. Köpte 3 par solglasögon och lite annat, mina från GinaTricot har gått sönder men jag hade tur och det fanns ett par kvar.
Har varigt hemma i en timme, somnade så fort jag kom hem och vaknade upp nu. Känner att magen kurrar lite så jag ska äta och sen så måste jag verkligen städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela