Manuela

Destroyed by the rain.

Publicerad 2010-05-22 20:17:53 i The diary,


Idag har jag varigt i Trollhättan med Lana. Vi tog en promenad i stan först och köpte lite godis och dricka sen satte vi oss på en brygga för att plugga. Men det blev inget plugg för det började spö regna (som ni kan se i vattnet på bilden) Då kom Lanas pappa och hämtade oss, körde mig till Zeljka där mamma väntade på mig för att vi skulle åka hem.
Nu har jag och mamma varigt duktiga och städat balkongen så vi kan sitta där ute när det blir fint väder. Dessutom har vi inte käkat någon lunch eller middag idag så vi står och lagar mat nu. Eller aa, mamma lagar maten medan jag bloggar. Men jag ska faktisk göra sallad till oss två nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela