Manuela

Trollhättan!

Publicerad 2010-03-21 21:44:58 i The diary,


Idag har jag varit i Trollhättan, men ni som läste bloggen i morse vet ju redan. Var i alla fall hos Sara&Zeljka, glömde min bok där i fredags så jag åkte upp för att plugga. Men inte blev det så, kanske öppnade boken någon enstaka gång och sedan la jag ifrån mig den igen. Men jag hade så kul.
Mot kvällen kom Saras pojkvän och vi fikade alla tillsammans skrattade och det var skit mysig. Men efter det var jag tvungen till att åka hem.  Glömde såklart boken där så nu kan jag inte plugga heller, men hoppas Lana har med sig din imorgon så jag kan plugga lite innan i alla fall.

Kommentarer

Postat av: andreas johnsson

Publicerad 2010-03-25 16:49:29

cool blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela