Manuela

Torsdag!

Publicerad 2010-03-18 20:00:25 i The diary,


Hejsan!
Har inte varigt hemma på hela dagen. Först var jag ju i skolan, hade matte prov som inte gick lika bra som jag hoppats på. Men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Efter skolan gick jag till Zeljka, stackaren var sjuk. Feber och allt, men det hindrade inte oss för att se på tv-såpor.
När jag kom hem ser jag att det brinner på andra sidan åkern där min vän bor. Jag blev jätte orolig och ringde direkt, såklart svarar hon inte och jag blir helt utom mig. Efter 3 min ringer hon, jag är ju helt uppe i varv och hon frågar - Har det hänt något?!. Hon hade inte ens märkt att det brann hos grannarna. Men det är tur att ingen av dem är skadad.

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-18 20:59:49

Ååh, det va så omtänksamt! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela