Manuela

Städdag!

Publicerad 2010-03-14 19:56:26 i The diary,

En gammal bild, saknar promenaderna med Francine! <3

Sedan jag kom hem från farmor, har ägnat mig åt att städa mitt rum. Det är inte precis det roligaste men ibland måste det göras. Har även bäddat i ny tvättade lakan, gud vad skönt det ska bli och lägga sig.
Nu sitter jag och klipper bort mina långa naglar, det var ett väldigt bra tag sedan jag hade korta. Det är mycket skönare med korta naglar och det går snabbare att skriva på tangent bordet. Så tummen upp för korta naglar!
Tänkte gå och måla naglarna nu också i någon vår färg, svart räknas som vårfärg va?! Men det får jag göra lite senare, för troligtvis så kommer min faster och farmor hit om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela