Manuela

Slarv!

Publicerad 2010-03-22 19:30:53 i My blog,


Jag har slarvat med bloggandet och det är något jag själv har märkt. Men mina skoldagar är så långa, sen brukar det även sluta med att jag går till Zeljka och hem kommer jag inte före klockan är runt 19.00. Det är ju inte så kul för er att läsa ett inlägg sjukt tidigt och sen flera på kvällen. Men detta är något jag ska försöka ändra på, ska försöka blogga från skolan, lägga in bilder i arkivet som jag sedan kan använda i mina inlägg. Kan inte lova att det blir super från början, men jag lovar att försöka!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-22 21:18:02

Hej manuella!

såg ditt messa nyss, jag har inga pengar på mobilen tyvärr:(, om du vill ha armbanden denna veckan så kan vi ha klart dom redan till på onsdag. du hade väl 15 cm runt handleden? btw den som skulle vara present vet du på ett ungefär hur stor den ska vara, och vilket armband var det? du kan svara på mess eller på mailen:)

sov gott!

Postat av: H a i d i ~

Publicerad 2010-03-22 21:45:58

Hoppas din dag har varit toppen!! :D

följer du bella&tyra show?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela