Manuela

Skola, sjuk?!

Publicerad 2010-03-10 19:50:43 i The diary,

Zeljka&Benjamin, i lördags då vi åkte pulka <3

Idag är det Onsdag, tänkte bara påminna dem som inte vet vad det är för dag ida.
Men som en helt vanlig Onsdag, som det är idag. Var jag i skolan, lite tråkiga lektioner. Hade även ett Geografi prov jag inte visste om, men det gick hyfsat ändå. Efter skolan gick jag till Zeljka, där även Benjamin va. Vi pratade en stund och sen bestämde jag och Benjamin oss för att åka ner till stan och köpa lite godis. Det var super kul, han är ju bara 5 år och inte så van vid att åka buss. Utan han tittade runt med stora ögon och frågade om allt. Super söt!
När vi kom tillbaka till Zeljka mådde jag inte så bra, har dragit på mig en förkylning. Men det är mitt egna fel då jag traskar runt i skinnjacka. Men i alla fall så somnade jag på soffan, vaknade som tur va en stund innan jag var tvungen till att ta bussen hem.
Nu har jag duschat och förkylningen känns inte bättre. Får se om det blir skola i morgon, men nu måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela