Manuela

Oförberett prov!

Publicerad 2010-03-01 20:24:53 i The diary,

Idag på Kroatiskan fick vi oss en inte så trevlig överraskning, nämligen världens största oförberedda prov. Men jag kände att det gick ganska bra, egentligen är det ganska kul. För vi läser grundskole kroatiska, alltså vi som går i 9:an - 2:ring läser samma sak som dom i Kroatien gör när dom går i 3:an. Ändå kan vi inget och är hur blåsta som helst.
Var även hos söta Zeljkica, vi kollade på Tv-serier. Jag gjorde det aldrig förut men nu har hon smittat mig. Hällde i oss cirka 1 liter kaffe var och sen så snodde jag alla Saras låtar från hennes dator. Moahaha..Nja okej jag snodde dom men kopierade dem. Över 300 låtar! Men det är bra nu har jag massa låtar i min Mp4.
Känner att jag tjatar ganska mycket så jag ska sluta nu, ska ta och duscha och tvätta håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela