Manuela

Nej, jag orkar inte!

Publicerad 2010-03-02 19:55:35 i The diary,

Idag så har jag varit i Trollhättan såklart ( är där hela tiden ). Drog först runt stan en snabbis, hittade en riktigt snygg T-shirt som fick följa med mig hem. Såg även en söt vårjacka, den påminner väldigt mycket om en parkas. Med luva och så var den i så fin nougat  färg. Funderar på att köpa den, men jag är inte riktigt säker än. 500 kr kostar den, men jag ska no åka ner till Göteborg och kolla där först.
efter min tur i stan åkte jag till Zeljka, vi satt och kolalde på Tv- serier och lagade mat. Sen kom Karlo och Sara, då satt vi och gissade vad svenska ord betyder på kroatiska. Det gick la lite sådär. Ingen av oss är riktigt proffs på kroatiska men vi kan tillräckligt. Benjamin kom även sen, han är ju så himla söt. 5 år men han kan allt. Va och lekte med han en stund innan det var dags att åka hem.
Men nu orkar jag inte blogga mer så vi hör imorgon!

Kommentarer

Postat av: Amanda ♥

Publicerad 2010-03-02 19:57:46

Hej igen, ha en jättebra tisdagkväll! :) ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela