Manuela

Grå dag.

Publicerad 2010-03-21 10:10:21 i The diary,

Vaknade upp runt 9.30 då klockan ringde. Förstod inte först varför jag hade ställt klockan, började tro att jag hade försovit mig till skolan. Men efter en stund kom jag ju på att det var söndag. Då kunde jag slappna av och bara ligga kvar en stund.
Medan jag låg i sängen fick jag syn på nagellacket jag köpte igår, var bara tvungen till att måla mina naglar då.  Färgen är faktiskt skit snygg. Visar er sen när jag lägger upp bild på dagens outfit. Nu ska jag göra lite frukost och börja göra mig i ordning för att åka till Trollhättan.
Tittade ut förut och såg att det var helt grått men inte låter jag vädret hindra mig!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-03-21 19:08:46

Vilken söt blogg du har! Kolla in min blogg, kanske har du lust att delta i min veckansblogg tävling? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela