Manuela

Fredag.

Publicerad 2010-03-05 23:03:42 i The diary,

Gammal bild <3

Idag så tog jag mig upp till Trollhättan, mössan hade jag så att inte håret syntes. Kände mig som en otroligt ful kille. Var fortfarande jätte ledsen och jag såg ut som att jag inte hade sovit på flera dagar.
När jag äntligen kom till Zeljka, pratade vi om håret och hon fick mig lite på andra tankar så jag började känna mig bättre. När Benjamin äntligen kom så fick han mig att sluta tänka på håret, dessutom kan jag inte vara upprörd för då skulle bara han bli ledsen med. Fick bita ihop, helt enkelt.
Vi tog oss ut till en backe och så åkte vi pulka, det var riktigt kul och jag kände mig genast bättre. Bara av att slippa tänka och ha kul istället. Vi spenderade hela dagen tillsammans och det kommer bilder på Benjamin&Zeljka. Kanske något filmklipp.
Men nu när jag kom hem, bara av att se mig i spegeln faller jag i depression. Mörkt hår känner jag att jag verkligen inte kan ha, inte just nu i alla fall. Mår jätte dåligt av det men som tur ska det fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela