Manuela

Fredag!

Publicerad 2010-03-26 21:11:27 i The diary,


Min skoldag var ganska tråkig. Försöker sluta äta godis så jag åt äpple och mörk choklad(det räknas inte som godis, enligt mig!). Mot slutet av skoldagen satt jag och Lana och lyssnade på Zeljko Jooksimovic, han har konsär i Göteborg nästa fredag och såklart ska vi dit!
Efter skolan gick jag en sväng förbi Sara&Zeljka medan jag väntade på att Emelie skulle komma till Trollhättan. Fick göra en fläta på Sara och så snackade vi lite. Men jag var tvungen att gå efter en stund.
När jag mötte Emelie så gick vi en sväng till stan och sen åkte till Överby. Där vi fikade och kollade i affärer, jag hittade ett par super snygga klackar som ni får se lite senare.
När vi skulle åka hem så började jag må dåligt så vi bestämmde oss för att inte göra något utan vi åkte skilda vägar. Somnade direkt när jag kom hem och nu mår jag mycket bättre. Lite snurrig fortfarande men jag klarar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela