Manuela

Fredag.

Publicerad 2010-03-19 20:22:10 i The diary,


Hejsan hoppsan!
Idag har det varigt en helt vanlig dag. Har varigt i skolan och hos Zeljka som vanligt. Men jag åket även upp till Överby en sväng. Bytte bara ett par skor åt Zeljka, stackarn är sjuk så jag kände att jag var tvungen att hjälpa henne. Köpte även Semlor och jordgubbar som vi åt, sjukt gott.
När jag skulle åka hem körde buss chauffören som en  galning på den krokiga vägen. Jag trodde jag skulle spy på bussen. Men jag klarade mig. Somnade på soffan när jag kom hem och vakna nyss. Ska troligtvis möta Francine om en stund så ska vi gå och köpa lite gott och sen se på tv.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-03-19 23:43:40

manuela, det heter varit inte varigt -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela