Manuela

Det kunde ha varigt bättre!

Publicerad 2010-03-17 17:30:57 i The diary,


I morse försov jag mig och missade Svenska lektionen. Det var inte alls bra men jag va på de andra lektionerna så det är inte farligt. Missade även Bild lektionen då jag var tvungen till att åka tidigare för att jag skulle till läkaren. Jag satt på vårdcentralen i 2 timmar sammanlagt, det var jätte jobbigt. Då jag inte tycker om sjukhus eller sprutor. Dom var även tvungna till att ta blodprov på mig, men då fick sköterskan använda småbarns sprutan. Men det kändes som att dom bara pumpade ut massa blod ur mig!
På vägen hem var jag svimfärdig, kunde tuppat av mitt på vägen. Men som tur hände det inte, utan jag klarade mig ända hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela