Manuela

Clearasil!

Publicerad 2010-03-01 08:36:52 i Hints,


Jag har aldrig tidigare i mitt liv haft många finnar som syns eller så stora problem med hyn. Men sedan jag började på gymnasiet blir det bara fler och fler finnar i ansiktet. Nära och kära till mig tyckte också det var ganska konstigt att finnarna bara kom sådär plötsligt.
Jag har alltid tyckt att det är pinsamt att gå runt med världens finne på näsa, men jag kan ju inte täcka den heller eftersom jag inte brukar använda smink. Men nu har jag hittat de bästa mot mina finnar, Clearasil. Jag har bara använt produkten i 2 dagar men jag börjar redan se finnarna försvinna och det dyker inte upp några nya. Har ni problem som jag så borde ni verkligen testa Clearasil, jag rekommenderar verkligen den här produkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela