Manuela

Bad girl!

Publicerad 2010-03-31 22:07:22 i The diary,


( Har brist på bilder, så det fick bli en söt bild på min kisse katt )
Det känns inte bra, alltså bloggandet. Mest på grund av att jag uppdaterar så lite och det antingen blir inlägg sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Men jag har ju alltid massa för mig under dagarna.
Till exempel så var jag på Överby med Lana idag, vi gick runt och det ända vi köpte var fika. Var även i stan en sväng men hittade inget där heller.  Känns som att det inte finns någonting i affärerna längre. Men egentligen har jag otroligt mycket kläder, men jag vill ha nytt hela tiden. Är det fel av mig?!
Glömde nästan säga att jag färgade håret idag igen, det är inte så stor skillnad bara att det inte är lika orange längre. Dessutom syns inte ut växten. Så jag är nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela