Manuela

Vad händer med världen?!

Publicerad 2010-06-25 23:30:11 i The diary,

Idag när jag och Lana väntade på bussen så kom det fram tre barn till oss. De yngsta var runt 10 års åldern och den äldsta var kanske 12 år. Alla tre med cigaretter i munnen och otroligt kaxiga. Vem är det som tillåter detta rökande, jag tror helt klart inte att en förälder köper ut cigaretter till sin 10 år gamla dotter. Dessutom att vara ute i stan och springa runt som dom gör runt tio på kvällen. Men vem skulle göra något sådant?! Vad händer med dagens barn?. Varför har dom så bråttom att växa upp och varför börja röka. När jag var i deras ålder lekte jag fortfarande med mina dockor och försökte undvika vuxenvärlden så mycket jag kunde. Men jag kan fortfarande inte tro mina ögon, det jag såg idag fick mig att ändra min syn på allt!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-06-26 13:02:34

ska du bara ha 2 mm?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela