Manuela

Trollhättan.

Publicerad 2010-06-13 22:02:32 i The diary,

Har haft det riktigt skojigt med Lana i Trollhättan. När jag kom dit var jag väldigt pepp  på att kolla på matchen som jag trodde började 17.00 men som jag senare fick reda på började redan 16.00. Blev väldigt besviken på att jag missade matchen och över att jag fick se Serbien förlora. Hallå, dom representerar Balkan i VM så gör dom bort sig. PINSAMT! Efter matchens slut åkte jag och Lana in till stan där vi köpte godis, vi promenerade till Hjortmossen där vi träffa Sara och sen tog bussen tillbaka till Sylte. Lana satt med mig i busskuren och väntade på att 610 skulle komma och köra mig hem.
Mamma var så snäll så hon hämtade upp mig på Edet, vi åkte till Boströms och handlade lite innan vi åkte hem. Nu ska jag äta lite. Det är helt okej enligt mig att äta på natten när det är sommarlov!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-13 22:17:36

ofta du blev besviken över att serbien förlora? :S du borde vara glad hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela