Manuela

Trollhättan!

Publicerad 2010-06-25 23:19:38 i The diary,

Visst har jag fina tänder?! (:
Liten bild från igår då jag och Lana bädda!


Jag och Lana åkte ju upp till Trollhättan förut. Vi var en sväng hos henne för hon skulle byta kläder och vi åkte in till stan. Vi hade lite problem med att välja var vi skulle käka men tillslut bestämde vi oss för Mc'Donalds, medan vi väntade på bussen såg vii något som jag tar upp i ett senare inlägg. Men när vi tillslut kommit på bussen iväg till Överby så kände vi hungern komma över oss och vi bara längtade efter dom otroligt goda pomfritten. Vi hoppar av bussen och börjar gå iväg till Mc' Donalds, men när vi kommer fram så är det stängt! Besvikna och hungriga vet vi inte vad vi ska göra av oss själva då nästa buss tillbaka till stan går om en timme. Men så kommer jag på att vi kan ringa taxi, så vi gör det och den kommer efter en lång väntan och kör oss tillbaka till stan. Då sätter vi fullt fart mot Sibylla som är öppet och vi får äntligen i oss mat. Dessutom får vi se andra halvleken av Chile - Spanien matchen! När vi käkat klart hämtar mamma upp oss i stan och vi kör hem Lana innan vi fortsätter hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela