Manuela

Trollhättan!

Publicerad 2010-06-24 22:24:30 i The diary,


Har spenderat dagen i Trollhättan. Det började med att jag traskade runt på stan med mig själv, hittade ett par spetshandskar på Glitter. Har letat otroligt länge efter att par och äntligen har jag hittat dem!
Runt klockan fem träffade jag Lana och vi satte oss och åt på Sibylla. Eftersom jag inte hade ätit på hela dagen så var det väldigt gott att få i sig lite mat. När vi var mätta och belåtna gick vi och hyrde några filmer och sen drog vi oss ner till slussarna. Där satt vi i solen och njöt av det underbara vädret.
Vi var även en sväng förbi hemma hos Lana för hon skulle hämta lite saker då hon ska sova här inatt. Nu håller vi på att laga mat eftersom vi båda är ut svultna!

Kommentarer

Postat av: - Klara

Publicerad 2010-06-24 23:19:11

söt blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela