Manuela

Torsdag.

Publicerad 2010-06-03 20:30:10 i The diary,


Allt är inlämnat och klart, det känns så otroligt att skolan äntligen är över. Sommarlovet är här, man känner det i luften. Det är dags för studenter att ta sina kliv ur skolan och in i vuxenvärlden, man börjar planera dagarna på lovet. Men ändå inser jag inte att det har gått så fort, mitt första år på gymnasiet är slut. Det känns som att det bara var igår jag började. Allt snurrar runt i min hjärna, får inte grepp om vissa saker men nu börjar hjärnan ställa in sig på lov och tänkandet lägger jag på hyllan till skolan börjar igen.
Idag efter skolan gick jag och Lana in till stan, vi käkade och köpte godis. Men vi är ju som vi är. Sen åkte hon hem och jag till Zeljka, somnade när vi solade ute och nu har jag ett stort exem utslag på ryggen. Runt 4 tiden så åkte vi in till stan där vi gick runt lite och sen satt vi och ficka med en av hennes vänner. Det var ganska trevligt, men jag hängde inte med så mycket i konversationen utan satt mer och spanade efter snyggingar.
Mamma är jag sur på, då jag inte kan åka till Liseberg imorgon utan måste hänga med henne till Trollhättan och handla. Hon ska köpa födelsedags present till sin kusin och det tar henne på något sätt hela dagen?! Fråga mig inte hur, men hon är lite speciell.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-06-04 13:51:33

svar: tack, snälla du! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-05 11:27:11

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela