Manuela

Torsdag.

Publicerad 2010-06-17 23:45:33 i The diary,


Har haft en fantastisk dag som började med att vi åkte någonstans utanför Uddevalla och lämnade av pappa på sjukhuset för en liten operation medan jag och mamsen åkte iväg till Mellerud. Där shoppade vi lite, eller jag köpte en tröja och vi fikade. När vi var klara hämtade vi upp pappa på sjukhuset och åkte hem.
Runt klockan 14 åkte jag och mamma iväg och uträttade lite ärenden i Vänersborg, sedan åt vi på Mc'Donalds innan hon släppte av mig hos Lana. Vi åkte iväg in till stan och träffade Maria för att handla lite saker innan vi skulle åka iväg till Emelie som bor mitt ute i skogen. Men vi hade det jätte trevligt, först grillade vi och det blev väll inte så jätte lyckat. Mer än hälften av maten blev bränd. Men det var mysigt, vi satt ute i solen och åt god mat och umgicks. När det blev kallare satte vi oss ute på balkongen med filtar och snackade om allt och inget. En super bra dag som måste göras om, men nästa gång måste vi ha med Lejla också.

Kommentarer

Postat av: Nathalie Augustsson PHOTO

Publicerad 2010-06-18 12:09:39

sv: Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela