Manuela

Tisdag!

Publicerad 2010-06-30 02:59:57 i The diary,

Spenderade nja klockan är över 00.00 så det blir väll gårdagen, med Lana. Jag " kidnappade" henne hem ifrån och vi åkte iväg för att få våra naglar fixade och lite fot massage. Det var super kul och vi fick oss några skratt, efter det fick Lana välja en till present och det blev en Gul Mp3 spelare. Jätte söt. Vi åt även på Mc'Donalds innan vi åkte iväg till henne. Där spenderade jag resten av dagen, vi åt jordgubbar, pratade och även Sandra kom förbi en sväng. Sen när matchen började så var jag ju tvungen att titta. VM:s hetaste spelare spelade.
Klockan 23 och någonting hämtade mamma upp mig och vi åkte och såg Eclipse, jag hade ganska höga förväntningar på filmen efter att ha läst boken. Men det kändes som att filmen förstörde min upplevelse av boken. Dom missade flera detaljer som jag tyckte var viktiga i boken!
Nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna utan jag ska lägga mig och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela