Manuela

Tisdag

Publicerad 2010-06-22 22:06:37 i The diary,

Idag åkte jag hemifrån tidigt på morgonen för att åka upp till Trollhättan och sen fortsätta vidare till Marstrand. Vädret verkade vara på våran sida och humöret var på topp, men när vi äntligen kom fram var det ända som väntade oss en molnig himmel och flygande fåglar. Men vi gjorde det bästa av situationen och traskade runt där i några timmar, vi åt även innan vi bestämde oss för att kylan var för jobbig för att stå ut med. Då satte vi oss på första buss där ifrån för att komma hem. Men i sista stund åkte vi vidare till Vänersborg där det visade sig blåsa lika mycket, men vi bet ihop och tog oss en liten promenad innan det var dags att dra sig hemåt.
Har varigt hemma i några timmar men jag har bara vilat mina fötter som jag har så ont i av att ha ståt på benen hela dagen. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela