Manuela

Tisdag.

Publicerad 2010-06-15 21:09:42 i The diary,

(Jag&Karlo "posar")

Idag var jag och mamma uppe i Trollhättan. Vi va en sväng på Överby där vi shoppa lite och åt på Mc'Donalds. Det var riktigt kul, men väldigt tomt. Som att vi var det ända människorna på Överby. Så vi bestämde oss att åka till Öresjö där Zeljka&Sara var. Det var fler folk där men de jag var med var Sara, Karlo&Fatijon. Vi spelade volleyboll och eftersom jag och Sara förlorade fick vi doppa oss, men bara till knäna.  När vi var slutkörda av spelande så satte vi oss på en brygga och bara umgicks tills vi skulle åka.
När vi kom hem till Sara så skojade vi lite med Fatijon medan vi väntade på våra föräldrar. När dom kom gick Sara och Fatijon iväg ut och jag stannade med mamma en stund innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela