Manuela

Thank god, that coffee exist!

Publicerad 2010-06-24 13:02:32 i The diary,


Då min frukost inte var till stor hjälp att mätta min hungriga mage fick jag koka en stor kopp kaffe, som kanske kan stilla hungern lite åtminstone. Dessutom hjälper det mig att piggna till lite och få igång tänkandet.
Har precis pratat med Lana i telefon, vi ska träffas senare idag och sen så ska hon följa med mig hem och sova över här. Nu funderar jag på att börja göra mig i ordning lite smått men min kropp skriker nej! Jag orkar inte flytta en muskel, sommarlovet har gjort mig till den största latmasken på planeten!

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2010-06-24 14:40:29

tack så mycket:) fin blogg du har:)

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-06-24 14:46:46

Sv; Tack så mycket, detsamma! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela