Manuela

Städning, avslutad!

Publicerad 2010-06-13 15:46:59 i The diary,

Jag har precis städat klart. Det känns otroligt skönt, nu ska jag bra försöka hålla det rent så jag slipper städa varannan dag på lovet. Nu sitter jag och stoppar i mig vattenmelon som ni kan se på bilden.
Hade tänkt att vara med min kusin idag, men hon har ju åkt till Liseberg så jag får träffa henne när hon kommer hem från Kroatien. Funderar just nu på om jag ska göra mig i ordning och dra iväg till Trollhättan, fast jag tror inte att jag orkar det. Känner mig otroligt seg och dessutom har jag inte ens gjort mig i ordning än. Men det blir nog ändå av att jag åker iväg till Trollhättan så jag får ta och göra mig i ordning. Stress, stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela