Manuela

Rest In Peace, my love <3

Publicerad 2010-06-01 17:46:40 i The diary,



Min älskade katt va sjuk sen igår, men i morse när jag skulle till skolan jamade han av smärta så vi körde honom till veterinären. När vi kom dit sa dom att det verkade som att han hade fått i sig rått gift. Det var inget dom kunde göra då han var så dålig utan han fick avlivas.
Det känns så tomt här hemma nu, inget liten rackare som jamar eller traskar omkring och ser fundersam ut. Jag saknar honom. Dessutom har vi haft 3: generationer. Hans farfar Nisse, hans mor Kikki och nu han. Han var min familj och nu är han borta.
Men jag vet att farfar som också är uppe i himlen kommer ta hand om honom, dom har varandra nu. Dessutom kommer vi träffas en dag igen när min tid på jorden är slut.  Älskar dig och jag kommer alltid att minnas dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela