Manuela

On the road.

Publicerad 2010-06-11 16:07:41 i The diary,

Idag var det skolavslutning i skolan, jag åkte upp till Trollhättan lite innan och gjorde mig i ordning med Lana. Vi kollade på esteterna som sjöng så fint och sen var det fika och spel med klassen. Laget jag var med i vann. Men bara med 2 poäng.
Efter skolan så var jag på Överby med Lana och vi fikade innan mamma hämtade mig och vi åkte iväg till Vänersborg för hon skulle hämta ut några papper. Efter det åkte vi till Edet för vi skulle ta passfoto men det gick inte så vi fick åka upp till Trollhättan igen och göra det där. Det känns som jag har slösat bort några timmar av min dag på att åka bil.
Nu är jag i alla fall hemma, ska göra mig i ordning för ikväll blir det lite "party" med tjejerna Lana, Lejla, Maria och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela