Manuela

Morning already?!

Publicerad 2010-06-24 11:06:19 i The diary,

Jag väcks av telefonen som ringer oavbrutet, försöker först att ignorera det irriterande ljudet som stör mitt drömmande. Men efter ett tag av kämpande att försöka ignorera ljudet reser jag mig upp och traskar iväg för att svara. Vem annars kan det vara som ringer såhär tidigt än en telefonförsäljare, just  i det ögonblicket ville jag så gärna skälla ut honom och förklara att man inte ringer till någon innan klockan ett. Men jag höll mig och förklarade att vi inte ville ha något och la på. När jag då försökte somna om, så ekade det irriterande ljudet när telefonen ringer i hela huvudet på mig, så jag hade inget annat val än att sätta igång min lilla dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela