Manuela

Mobilblogg - Sitter på bussen, trodde att...

Publicerad 2010-06-09 07:38:49 i The diary,

Mobilblogg - Sitter på bussen, trodde att jag skulle missa den men det gjorde jag inte som tur va! Som ni säkert har insett så för sov jag mig, men Lana smsade i rätt tid så jag hann göra mig i ordning och åka iväg med bussen. Idag i skolan ska vi få träffa våra nya klasskamrater, det ska bli kul att bli av med lite folk och få in nya individer i klassen. Hoppas att man kommer bättre överens med dom nya. Vi ska ju trots allt gå i samma klass i två år.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-06-09 08:16:43

hoppas du får en fin dag. :)

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-06-09 12:52:12

Hej, allt bra? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela