Manuela

Måndag!

Publicerad 2010-06-07 22:13:22 i The diary,

Idag kom jag till skolan, gissa vad som hände?! INGET! Absolut inget, jag hade inte en ända lektion. Jag och Lana var i alla fall i skolan ett tag, vi käka Lunch och sen åkte vi in till stan och kollade i affärer och vi fikade. Det var super kul, hade en sjuk rolig dag. Sen åkte jag till Sara och Zeljka, hjälpte Sara välja avslutningsklänning jag hoppas verkligen hon väljer den blå för det är så fin på henne! Var där till klockan 17.30 då satte jag mig på bussen mot rescentrum, där satt Sara som berättade allt om sin bal, jag känner mig hur peppad som helt för 3:an men jag måste ju gå 2:an först. Typiskt!
När jag kom hem så mådde jag så dåligt att jag somnade direkt och vaknade upp för en stund sedan. Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska somna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela