Manuela

Måndag.

Publicerad 2010-06-28 20:29:40 i The diary,

Min dag har varigt fyllt med planerade och tänkande. Även då vi var en sväng i Trollhättan där jag inte hittade något nytt som fångade min blick, det var som att gå runt i min egna garderob. Allt känns så gammalt och ut slitet, jag får väll vänta med nytt i min garderob till jag åker iväg till Stockholm där kanske det finns något som åtminstone duger. När vi var tillbaka hemma körde tankarna igång ordentligt och det bara susade och snurrade i huvudet på mig. Försökte undvika tankarna genom att sätta mig ute i solen och läsa, ni hörde rätt jag läser på lovet men undviker det under skolterminen. Men denna bok jag läser verkar vara bra, men lång och jag läste bara för att hålla tankarna i styr. Det lyckades och jag har påbörjat en bra bok som jag säkert kommer fortsätta läsa när jag har tid.
Nu försöker jag istället koppla ihop det sista för Lanas födelsedag imorgon. Jag har planerat från klockan 15, det vi ska göra först kanske tar 2 timmar som mest. Men vad ska vi göra sen?. Såklart har jag en ide men funderar på om jag ska lägga till något. Det kan bli lite småtråkigt om det bara är vi två hela tiden, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela