Manuela

Lördag

Publicerad 2010-06-19 21:00:52 i The diary,

Hello! Min dag har varigt fantastiskt rolig, jag var hos Zeljka en sväng och vi fika och pratade om Kroatien. Längtar dit som tusan, dessutom är hon hemma helt själv så det minsta jag kunde göra var att offra någon timma för att spendera lite tid med henne.
När klockan var runt fyra så åkte jag och Lana till Överby för att äta på Mc'Donalds. Jag börjar bli lite för beroende av deras pomfritt, den är ju s*it god! När vi kände oss mätta så åkte vi in till stan och köpte godis, vi träffade på några av Lanas kompisar som vi snackade med ett tag och sen så åkte vi hemåt.
Jo en sak till, jag har kommit på min dolda talang, *trumvirvel* Jag kan prata med fiskmåsar! Inte för att jag förstår dom men när jag skriker på samma sätt som dom så svarar dom med ett skrik.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-20 11:35:08

tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela