Manuela

God natt (:

Publicerad 2010-06-11 00:01:32 i The diary,

Har haft en bra dag. Var hos mina kusiner tidigare och käkade Tacos, underbart gott. Det var jätte kul att se dom eftersom det var ett tag sedan och på Måndag åker dom iväg till Kroatien. Enligt mig är detta otroligt fuskigt för jag vill också åka!
Imorgon är det skolavslutning, så vi ska till skolan och umgås med klassen en sista gång. Efter lovet så är vi ju en ny klass, men det ska bli kul. Nu ska jag snacka klart med Lana i telefon sen ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Postat av: awww

Publicerad 2010-06-11 00:42:18

ska du göra i helgen ? D:

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-06-11 09:19:37

sv; tack så mycket! :) allt bra med dig denna fredag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela