Manuela

God morgon.

Publicerad 2010-06-06 10:14:02 i The diary,

Ledsen för att jag inte bloggade igår när jag kom hem men klockan var runt 1.00. Jag hade köpt nya skor och tog på mig dom direkt, efter 30 minuter gick dom sönder och jag fick ont över allt tack vare dom kunde knappt gå.
Jag och Lana var i stan och käka, sen promenerade vi från stan till henne. Det är typ 6 km och det tog oss mer än en timme. Fast vi hade godis som tur va så vi dog inte av hunger! När vi kom fram till henne så satt vi ute med hennes mamma och pratade ända till mamma kom och hämtade mig.
Idag har jag nya planer, ska till Trollhättan och lämna tillbaka skorna. Träffar Lana i Trollhättan och vi åker upp till Överby tillsammans, nu måste jag börja göra mig i ordning. Ha en bra dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela