Manuela

-

Publicerad 2010-06-24 00:11:33 i The diary,

Jag låg och tittade på fotbolls matchen men jag somnade mitt i den. Inte så många som lyckas med sådant men jag är en av dem som gör det. Hade en underbar dröm och ville så gärna att den skulle fortsätta men jag lyckades vakna upp. Matchen var då redan slut så jag zappade bland kanaler och hamnade på tv3 där Sex and The City var i full gång. Låg och kollade på det ett tag och fick igång tänkandet. Tänk och ha ett liv som dom har, bo i New York och bara njuta av det goda livet har att erbjuda. Men man behöver inte bo i New York för att uppnå det dom har. Vi behöver bara ha våra vänner nära och kunna njuta av livet. Steg för steg. Visst finns det motgångar men klarar man sig igenom dom så klarar man allt här i livet. Jag tror att det ända man måste kunna göra är att drömma och kämpar man hårt och vågar ta tuffa steg här i livet så kan man uppnå dom!
Lite pepp talk från min sida. Nu funderar jag på att lägga mig och återgå till mitt drömmande. Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela