Manuela

Trollhättan med mamma!

Publicerad 2010-07-16 20:01:00 i The diary,

Åkte iväg en sväng till Trollhättan med mamma för att handla in det sista för Kroatien resan. Fick med mig massor som egentligen inte var planerat och det visar jag upp snart, kan berätta att ett par snygga klackar var en av sakerna jag fick med mig.
Vi var även och fikade med Zeljka, vi har lite problem med att hitta något hotell till henne då det är fullt hus hos oss i år. Men jag ska ringa runt lite har vänner som har hus som kanske vill hyra ut ett rum då allting annat verkar vara fullbokat. Men jag ska göra mitt bästa med att försöka hitta någonting till henne.
Nu ska jag ringa några samtal och ta bilder på det jag har handlat så ni kan kolla in bloggen om 30 minuter igen så får ni se allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela