Manuela

TEXT ME!

Publicerad 2010-07-05 19:34:01 i The diary,

Ibland känner jag verkligen för att smsa en viss person som man inte har pratat med på länge, men jag vill inte göra det för det kan värka konstigt att bara höra av sig från tomma intet. Dessutom får jag den känslan av att hade personen verkligen velat prata med mig så hade den smsat! Eller?!
Jag har ingen aning om jag är helt ute och cyklar angående min åsikt, men det är så jag uppfattar det. Dessutom är det så jobbigt att se mobilen, man bar inbillar sig att varje gång den vibrerar så är det just den personen som smsar.

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2010-07-06 10:59:29

jo håller med dig, känner så med ibland... men ää smsa han/hon? :)just gooooo for it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela