Manuela

Spanien till Semifinal!

Publicerad 2010-07-03 22:44:16 i Media,

Mina favorit spelare i det spanska landslaget! <3


Jag hoppar och studsar av glädje just nu! Men innan den 82 minuten då målet blev så höll jag på att bita hål i soffkudden. Nu så gäller det bara nästa match mot Tyskland så är dom i final!
Känner att det kanske blev lite för mycket fotboll i bloggen nu, men för guds skull det är ju VM. Det är det bara var 4:e år, man får ju passa på och eftersom Kroatien inte är med så har ni nog förstått att mitt favorit lag är Spanien som jag är säker på kommer ta hem vinsten i VM. Jag hoppas i alla fall att dom kommer det.

Kommentarer

Postat av: eshporta

Publicerad 2010-07-04 00:22:19

sv: tack så mycket ((:

Postat av: Martha

Publicerad 2011-03-29 21:56:55

Torres!<3



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela