Manuela

Sjukhus och shopping.

Publicerad 2010-07-15 23:06:37 i The diary,

Idag när jag kom hem till Zeljka så hade hon skräck över hela ansiktet, hon sa att hennes syster hade ringt och att lilla Benjamin hade gråtit och sagt att han hade ont i hjärtat. Själv fick jag panik vid det tillfället och vi åkte iväg till läkaren med honom. Det blev blodprov och Ekg test, men det visade inget onaturligt. Han har bara fått någon infektion av vita blodkroppar så han ska ta det lugnt ett tag och vila sig så mycket som möjligt. Med den nyheten var vi nöjda och glada efter 2 timmar på sjukhuset så vi åkte vidare till Överby för lite shopping. Jag fick med mig lite saker hem som jag behövde så jag är nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela