Manuela

Not so beautiful!

Publicerad 2010-07-06 18:52:50 i The diary,

Gillar inte denna bilden så jätte mycket, men jag laddar upp den ändå eftersom jag inte orkar leta efter någon bra bild utan jag tog den första jag hittade. Ja den första av de bilder som ännu inte finns på bloggen, det är ju inte så roligt att ladda upp samma gamla tråkiga bild flera gånger.
Har ringt flera personer men det verkar som att alla har försvunnit från planeten jorden, för ingen svarar! Haha, men alla sitter säkert inte hemma som jag och deppar över att jag inte gjorde något kul idag. Men den jävla magsmärtan lurade mig. Ena stunden har jag otroligt ont andra så känns det knappt.
Nu ska jag måla mina naglar, lyssna på musik och deppa lite till!

Kommentarer

Postat av: vickan

Publicerad 2010-07-06 19:34:39

sv: hihi tack!!:D följas via bloglovin?:)

Postat av: vickan

Publicerad 2010-07-06 20:21:30

sv: lägger till dej nu säg till när du lägger till mej:)

Postat av: ida myrin ♥

Publicerad 2010-07-06 20:36:03

bilden va visst fin :)

Postat av: SAAHA

Publicerad 2010-07-06 21:05:10

s: åh tack så mycket, detsamma!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela