Manuela

My day!

Publicerad 2010-07-01 21:32:42 i The diary,

Idag har jag spenderat dagen hos mina kusiner, det var riktigt trevligt. Vi åt  kladdkaka, tog en promenad, solade, käkade glass och spelade kubb. Jag och Emelie förlorade på kubb två gånger i rad så det var inte så roligt för oss. Men man kan ju inte vinna alltid!
Nu har jag precis tvättat håret och duschat, det var jobbigt då jag har skärt upp mitt finger så jag fick hålla högra handen i luften hela tiden och det sved som tusan när jag fick schampo i såret. Har även snackat med Lana i telefon en stund, vi planerade lite för imorgon då jag ska träffa henne efter jobbet en stund innan hon åker iväg till Bosnien. Men mina planer för nu är att sova, jag är otroligt trött efter dagen och jag vill inget annat än att få sova ut.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-02 00:23:51

Hej, jag ser att du inte har så många kommentarer osv, jag läser din blogg och jag fastnar för det du skriver. många andra gör säkert oxå det! :)



men ibland kan det bli tråkigt. Några tips är att uppdatera mycket mer! mycket mer bilder!! (ett måste) speciellt på dig och dina outfits osv :)



detta var bara lite tips om du vill få din blogg lite större! du behöver inte alls följa dom ;)



men jag vet att du skulle få mycket mer besökare !;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela