Manuela

Mc'Donalds

Publicerad 2010-07-02 21:56:50 i The diary,

Bjur på bilden!


När jag sprang hemifrån trodde jag att jag skulle missa bussen till Trollhättan, men när jag kom till busstationen stod det annat folk och väntade på bussen. Jag slog mig ner i väntan på att den skulle komma men när den inte gjorde det så gick jag för att fråga om det redan hade varigt här. Till min förvåning hade bussen gått sönder så jag fick traska runt i en timme i väntan på nästa.
När jag kom fram till Överby satt Lana och väntade på mig, vi gick iväg till Mc'Donalds där vi åt och pratade i en timme. När klockan var halv åtta hämtade hennes pappa upp oss och körde in mig till stan, därifrån var det raka vägen till bussen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela