Manuela

God morgon.

Publicerad 2010-07-12 11:24:14 i The diary,

Hejsan, alla som är uppe såhär tidigt och läser. Idag lyckades jag dra mig upp ur sängen ganska tidigt och det är ju super bra. Ska försöka vända tillbaka dygnet nu, har ju sovit på dagarna och varit uppe på nätterna men nu ska det bli ändring på den saken. Inatt hade jag till skillnad från det senaste nätterna ingen mardröm utan jag hade en super gullig dröm så ja ville egentligen bara fortsätta sova och se hur den slutar men det går ju aldrig och somna om och fortsätta på drömmen när man redan har vaknat.
Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning innan jag går iväg till mina kusiner. Ska träffa dom idag för dom åker till Turkiet så vi kommer inte ses på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela