Manuela

Film,Sömn&SATC!

Publicerad 2010-07-06 00:13:26 i The diary,

Innan jag kollade på film så kände jag magen kurra så jag går in i köket, öppnar kylskåpet och tar ut allting som ser gott ut. Tillslut blandar jag ihop allting och resultatet blev en Italiensk bonde sallad som jag kallar den eftersom jag inte vet det riktiga namnet på den.
La mig i soffan tillslut och hyrde en urusel film! Jag tror inte jag ens kollade på 15 minuter av filmen innan jag somnade. När filmen är slut så går TV:n igång på den kanalen man va och jag hör bekanta röster som jag vaknar av, när jag kollar på skärmen ser jag att Sex And The City är i full gång. jag kollade bara på det första avsnittet eftersom jag såg det andra för några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela