Manuela

Blir så glad!

Publicerad 2010-07-02 01:32:26 i My blog,


Fick denna kommentaren när jag satt och klottrade i mitt block om nya planer för bloggen. Har själv insett redan innan jag fick kommentaren att bloggen börjar bli tråkig med få uppdateringar och lite bilder, men jag kan lova en förbättring. Har redan fått några nya idéer som jag ska köra igång med snart, kanske några av dem redan imorgon. Då jag har fått ett nytt bildredigerings program som jag håller på att utforska just nu. Detta betyder att morgondagen blir med kameran och själv utlösaren i högsta hugg.
Blev väldigt glad av att du gillar mina bilder och dagens outfit, men det har blivit få för tillfället då jag har suttit hemma i stor tisha eller då jag bara har rusat iväg hemifrån utan kameran. Men somsagt ska det bli ändring på det och jag ska börja redan imorgon! Eller det blir visst idag då klockan har passerat midnatt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela