Manuela

Today it's thursday!

Publicerad 2010-01-28 18:25:11 i The diary,


Ja idag är det torsdag, men snart är dagen slut. Lite tråkigt, eftersom min dag har varigt riktigt bra.
Dagen börjar med bussen till skolan och skolan börjar med svenska lektion. Som var den roligaste på länge. Sen Engelska, där jag spiller kaffe och gör lite andra saker. När det var lunch gick jag och Lana till Hemköp och köpte naturgodis då vi försöker att inte äta något med socker i. Det åt vi medan vi pratade, ( skvallrade ).
Efter det hade jag Matte och psykologi. Inget så roligt att skriva om.
-
När skolan var slut bestämde jag och Lana oss för att åka upp till Överby och äta en bananasplit. Det är de ända som består av socker som vi får äta. Vi planerade även att plugga där men det glömde vi. Jag köpte även en lila tröja som jag är lite fundersam över, kommer troligtvis lämna tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela