Manuela

Slutkörd!

Publicerad 2010-01-27 19:29:05 i The diary,


Nej nu räcker det med plugg för idag, jag är helt slutkörd och min hjärna klarar helt enkelt inte med mer längre. så där säger jag stopp. Dessutom har jag huvudvärk och så tror jag att jag har fått feber. Hoppas att jag mår bättre imorgon i alla fall. Orkar inte sitta hemma det är ju så tråkigt, men egentligen skulle det inte vara så fel då det är snöstorm ute.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, lyssna på lite musik och sen blir det duscha. Tror även jag kommer få ta någon alvedon innan jag lägger mig för huvudvärken blir bara värre.
-
Anmäl er till veckans blogg HÄR!

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2010-01-27 20:20:24

sv: åh, tack så mkt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela