Manuela

Promenad i kylan.

Publicerad 2010-01-30 19:31:35 i The diary,

Idag tog jag en paus från pluggandet och träffade Francine, en gammal klasskompis. Det var jätte kul eftersom det var ett tag sedan vi hade träffats. Vi tog först en promenad i snön till edet och köpte glass, sen när vi gick tillbaka hem så frös mina tår till is och jag hade ingen känsel i varken tår eller mina ben när vi var framme hemma hos mig.
Då satte vi oss och pratade och fikade, glass. Det fick bli glass då jag inte äter något sött. Förutom glass.
Vi satt och pratade om våra nya klasser, lärare, sommaren och annat. Som sagt så var det riktigt kul. Hon gick hem sen runt 19.00.
Nu så orkar jag inte plugga mer för idag utan det får bli imorgon, dagen innan provet det är inte så smart men jag måste. Istället ska jag lyssna på musik och vara lite social på facebook och msn. En inte så lyckad lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela